fbpx

ייעוץ חינם:

052-566-9008

עמדת טקילה לאירועים

כל מה שצריך לדעת על עמדות טקילה לאירועים

 

בעבר באירועים רבים היה ניתן להסתפק בעמדת בר קלילה ופשוטה שמספקת תפריט אלכוהול בסיסי, בעידן של היום נוצר רף חדש ושונה לחלוטין.
כמעט בכל אירוע ניתן למצוא עמדת בר נוספת לעמדת בר האלכוהול כמו עמדת קוקטיילים, יין, וויסקי, טקילה ועוד שמותאמות לפי סוג האירוע והקהל.
עמדת טקילה לאירוע היא אחת מהבחירות שהפכו לנפוצות במיוחד.
עמדת הטקילה יכולה להתמקד במותג אחד או במגוון סוגי טקילות, את המבחר אנו מתאימים לפי בחירת הלקוח.
מותגי הטקילות הנפוצים ביותר באירועים הם בדרך כלל: קוורבו, פטרון, 1800 וקלאסה אזול.

 

לאיזה אירועים כדאי להזמין עמדת טקילה?

בשנים האחרונות עמדת הטקילה נכנסה למודעות, בשביל האנשים שאוהבים לשתות טקילה איכותית בר טקילה הוא הגימיק המושלם לאירוע שלהם.
בר טקילה לאירוע מייצר חוויה מיוחדת וייחודית שמוסיפה לאווירת האירוע, את עמדת הטקילה בדרך כלל אנחנו נמצא בחתונות ובאירועים יוקרתיים.
האירועים שכדאי להזמין בהם עמדת טקילה:

עמדת טקילה לחתונה: החתונה היא אחת מהאירועים החשובים ביותר בחיי האנשים, ולכן אין דרך טובה יותר לשדרג את השמחה בעמדת טקילה של צייסרים וקוקטיילים מקסיקנים. עמדת טקילה בחתונות יכולה להיות האטרקציה המרכזית שתשדרג את החתונה שלכם.

עמדת טקילה ליום הולדת: אם אתה מחפש עמדה שתעשה לכם שמח ותגרום לכל החברים להרים צייסרים בלי הפסקה עמדת טקילה היא פתרון מצוין.

אירוע חברה/עסקי: עמדת טקילה היא עמדה מכובדת ונותנת הרגשה יוקרתית, הבר הוא המקום הטוב ביותר למינגלינג אם מדובר בכנס ומצד שני באירועי מסיבה הוא יכול להיות המקום להרים צ'ייסר ולהקפיץ את האירוע.

 

מה עדיף להזמין עמדת טקילה לקבלת פנים בלבד או לכל האירוע?

אחת ההתלבטויות של כל אירוע הוא מה עדיף להזמין את עמדת הטקילה לקבלת הפנים בלבד או להזמין אותה לכל האירוע.
ההמלצה אם להזמין את העמדה לקבלת פנים או לאירוע כולו משתנה בעיקר בסוג האירוע, האופי שלו ובצורה שהליין אפ בנוי.
באירועים שהם יותר בסגנון מפגש חברתי/ עסקי בר הטקילה יהיה רלוונטי לאירוע כולו, באירוע חתונה עמדת הטקילה רלוונטית בעיקר ברחבת הריקודים וכמו כן גם אירועים כמו מסיבה ואירועי ריקודים.

תוכן עניינים

להצעת מחיר חינם השאירו פרטים

מה חדש באתר